به گزارش سايت خبري-تحليلي باشگاه تراكتور سازي ، پرويز مظلومي مربي فصل پيش تيم استقلال پس از مذاكرات پاياني با باشگاه تراكتورسازي به توافق رسيد.

همچنين وي روز يكشنبه براي عقد قرارداد به تبريز خواهد آمد.

باشگاه تراكتورسازي بعد از بررسي هاي دقيق پرونده هاي مربيان داخلي و خارجي سر انجام پرويز مظلومي را مربي فصل بعد تيم تراكتورسازي انتخاب نمود.

عدم تمايل مربيان داخلي براي سرمربي گري اين تيم و نيز استقبال مظلومي از اين پيشنهاد و انگيزه فراوان براي فصل بعد باعث شد تا باشگاه تراكتورسازي با اين مربي به توافق برسد.

لاذم به ذكر است كه در ليست باشگاه مربياني چون تاپ مولر ، مك كارتي و . . . وجود داشت كه با توجه به شناخت ضعيف مربي خارجي از بازيكنان ايراني و جو ليگ ايران باشگاه تراكتورسازي مظلومي را بهتري مربي داخلي دانست و با وي مذاكرات را شروع كرد و در نهايت به توافق رسيد.

 قابل توجه هواداران نا اميد: مخالفت ما از روي احساسات مي باشد يا از روي منطق؟

مظلومي قبل از تراكتور، در تيم هاي نفت آبادان، مس، صبا، ابومسلم و استقلال مربيگري كرده و اتفاقا نتايج خوبي را در اين تيم ها گرفته و غالبا در بين چهار تيم بالاي جدول قرار داشته است.

جالب است بدانيد پرويز خان در سال ۵۵ و ۵۶ به عنوان مهاجم در تيم تراكتورسازي بازي كرد و به همراه كامل انجيني و حميد ملك احمدي به تيم ملي جوانان هم دعوت شده است.

اين مهاجم سابق فوتبال ايران حالا به تيمي خواهد رفت كه در رقابت هاي آسيايي حضور دارد. اما چه كسي است كه نداند كه كار كردن بعد از امير قلعه نوعي در تيمي كه او در آن حضور داشته، چقدر دشوار است.
با حضور مظلومي، اين احتمال وجود دارد كه يكي دو بازيكن مطرح و ناراضي استقلال به تبريز بروند. اگر قرارداد تراكتور و مظلومي نهايي شود، هفته آينده هفته اخبار تراكتورچي هاست. تيمي كه حالا يك قطب مطرح در فوتبال ايران است.