باشگاه تراكتورسازي پس از اينكه احتمال حضور مولر در تبريز كاهش يافت مذاكرات خود را ديگر گزينه ها انجام داد و در اين بين از جلساتي كه در باشگاه تراكتورسازي برگزار مي شود خبر مي رسد كه نام يك مربي داخلي نيز به گزينه ها افزوده شده است كه شانس زيادي براي حضور در تراكتور دارد.

با توجه به محرمانه بودن جلسات همچنان نامي از اين مربي داخلي گفته نمي شود اما به نظر مي رسد دو گزينه خارجي همچنان در رديف اول گزينه ها باشند.
جورج خوزه سرمربي 57 ساله در حال حاضر يكي از اصلي ترين گزينه هاي سرمربي گري تيم محبوب شمالغرب كشور است. در گذشته تاپ مولر سرمربي آلماني به عنوان اصلي ترين گزينه مربيگري تراكتورسازان مطرح بود ولي به دليل عدم توافق با باشگاه تراكتورسازي وي به احتمال زياد در ايران مربيگري نخواهد كرد.
با توجه به آخرين اخبار گزارش شده، دو بازيكن پرتغالي جذب شده به تراكتور زير نظر مربي پزتغالي كار كرده اند. وي كه در دوران بازيگري به عنوان هافبك بازي مي كرد سابقه مربي گري در تيم هاي بزرگي در كارنامه دارد و با تيم هاي مختلف افتخارات گوناگوني كسب كرده است.
اين مربي سرشناس پرتغالي بيش از ده سال است كه در كشور خود به مربيگري مي پردازد و طي چند سال اخير در تيمهاي بلنسس و براگا كار كرده و از سال 2009 مسئوليت تيم بنفيكا را عهده دار بوده است و فصل گذشته با اين تيم نايب قهرمان ليگ پرتغال شد.
خوزه مربي بوده كه بيشتر با جوانان كار مي كند و تيم هاي او هزينه كمي براي باشگاه دارد و در آخرين فصل حضور خود در بنفيكا با بودجه باور نكردني توانست نتايج خوبي بگيرد.
اما آمدن خوزه به تراكتور علامت سوالهاي بسياري را در ذهن ايجاد مي‌كند . اينكه قرارداد او با بنفيكا چه مبلغي است؟ تا كي قرارداد دارد؟ آيا او قيد حضور در بنفيكا را به خاطر تراكتور خواهد زد؟‌
هنوز بايد منتظر ماند تا ديد كه سرانجام كدام يك از اين دو گزينه مطرح خارجي و تنها گزينه داخلي سرمربي تراكتور خواهد شد.