بؤلوم :
جمعه 12 خرداد 1391     یازار : ايوب كنعان

تيم تراكتورسازي تبريز كه در فصل نقل و انتقالات از ساير تيم ها عقب مانده بود طي چند روز گذشته با برنامه مناسبي پيش رفته و توانسته مذاكراتي با مربيان و بازيكنان مطرح اروپايي داشته باشد.

اين تيم كه سال گذشته يك مهاجم پرتغالي به نام فلاويو لوپز را وارد فوتبال ايران كرد اين بار سراغ يك بازيكن ديگر از اين كشور رفته است و قصد دارد يك شكار خوب ديگر از اين كشور داشته باشد.
Anselmo Gonçalves Cardoso 28 ساله كه متولد 06/01/1984 است 182 سانتي متر قد دارد و مي تواند در خط حمله به كمك تراكتورسازان بيايد.
وي فصل 2002-2001 را در تيم شهر خود «Freiria» بازي كرد و پس از آن سه سال متوالي در تيم «Torreense» بود كه طي 83 بازي كه براي اين تيم بازي كرده بود 27 گل به ثمر رساند.

اين بازيكن پرتغالي پس از آن راهي تيم «Estrela Amadora» شد و تا سال 2009 به عنوان مهاجم در اين تيم نقش ايفا مي كرد كه 80 بازي براي اين تيم انجام داد و 17 گل وارد دروازه رقباي تيم خود كرد.
در اين سال كاردوسو راهي تيم «Nacional» شد و طي 36 بازي كه براي اين تيم بازي كرد 4 گل به ثمر رساند.
اين بازيكن كه شماره 19 تيم خود را بر تن مي كرد در حال مذاكره با باشگاه تراكتورسازي است.
شايد عملكرد اين مهاجم از نظر گلزني بسيار ايده آل نباشد اما مي توان انتظار داشت همانند ديگر هم وطن خود لوپز روزهاي خوبي در تراكتور داشته باشد و بايد ديد كه آيا اين بازيكن با مسئولان تراكتورسازي به توافق كامل خواهد رسيد يا خير.